Sąlygos

“Polarn O. Pyret”  internetinėje parduotuvėje yra parduodamos prekės, kurios priklauso  įmonės “ Polarno Estonia OÜ”   parduodamų rūbų kolekcijoms.

Prekių pasirinkimas, kainos bei nuolaidos gali skirtis nuo  įmonei “Polarn O. Pyret” priklausančiose parduotuvėse parduodamų prekių pasirinkimo, kainų ir nuolaidų.  
“Polarn O. Pyret” internetinės parduotuvės kontaktai: info@polarnopyret.ee.

1. BENDROSOS NUOSTATOS

1.1. Šios taisyklės galioja tarp www.polarnopyret.eewww.polarnopyret.lvwww.polarnopyret.lt  prekybos vietų (toliau El. parduotuvės) savininko įmonės “Polarno Estonia OÜ” (toliau Pardavėjas), buveinės adresas: Narva al. 5, 10117 Talinas, Estija, įmonės registracijos kodas:  11536040, PVM mokėtojo kodas:  EE101253701, el. paštas: info@polarnopyret.ee  ir prekę įsigijusio asmens  (toliau Pirkėjas) dėl  prekių įsigijimo  atsiradusių teisinių santykių.
1.2. Be šių nuostatų,  internetinėje parduotuvėje prekių įsigijimo teisinių santykių reguliavimui yra taikomi Estijos Respublikoje galiojantys teisės aktai. 
1.3. Pardavėjas  savo nuožiūra gali  keisti El. parduotuvės bendrąsias nuostatas bei prekių ir paslaugų kainas. Apie pakeitimus yra pranešama El.parduotuvės informacinėje sistemoje. Prekių įsigijimo sandoriui yra taikomos tos sąlygos ir kainos, kurios galioja prekių įsigijimo metu.  

2. KAINA

2.1. Į prekės kainą yra įskaičiuotas Estijos Respublikoje galiojantis 20% Pridėtinės vertės mokestis (PVM). 

2.2.  Prie nurodytos prekės kainos prisideda užsakymo metu pasirinkto pristatymo būdo mokestis. Pristatymo būdas pasirenkamas ir pristatymo mokestis paskaičiuojamas pirkinių krepšelyje. 

2.3. Jeigu yra panaudojamas nuolaidų kodas, tuomet prekės nuolaida yra apskaičiuojama po nuolaidų kodo įvedimo pirkinių krepšelyje.

3. UŽSAKYMO PATEIKIMAS

3.1. Prekė atsiranda  pirkinių krepšelyje,  kai prekė ir reikalui esant jos dydis yra pasirenkami puslapyje paspaudus parinktį  “Įdėti į pirkinių krepšelį”.

 3.2.  Pirkinių krepšelyje prekių kiekį galima keisti ir prekes iš pirkinių krepšelio pašalinti. 

3.3.  Norint  pateikti užsakymą,  pirkinių krepšelyje reikia paspausti “Užsakymo pateikimas” – Pirkėjas yra nukreipiamas į užsakymo puslapį. Po reikalingų duomenų įvedimo Pirkėjas yra nukreipiamas į atitinkamą  apmokėjimo puslapį.

 3.4. Užsakymas laikomas pateiktu, kai užsakymo sąskaita yra pilnai apmokėta.

3.5. Po užsakymo apmokėjimo Pirkėjui į jo el. paštą yra išsiunčiamas patvirtinimas.

 4. ATSISKAITYMAS UŽ PREKES

4.1. Už internetu užsakytas prekes galioja  100% išankstinis apmokėjimas.
4.2. Pirkėjas atsiskaitydamas už prekes turi galimybę  pasirinkti Visa arba MasterCard debetinę arba kreditinę kortelę, atitinkamai pasirinkti bankų nuorodas (SEB, Nordea).  Užsakymo patvirtinimui Jūs būsite nukreipti į banko apmokėjimo sistemą, kur automatiškai bus pateiktas užpildytas apmokėjimo nurodymas. Peržiūrėti ir atsispausdinti sąskaitas galima įėjus į savo asmeninės bankininkystės puslapį. Mokėjimai vykdomi tarpininkaujant  įmonei “ Maksekesus AS” (“Mokėjimo centras”).
4.3. Apmokėjimas vykta saugioje aplinkoje, apmokėjimui tarpininkauja įmonė “Maksekeskus AS” (“Mokėjimų centras”).
4.4. Po užsakymo pateikimo ir apmokėjimo į Pirkėjo el.paštą yra išsiunčiamas užsakymo patvirtinimas, prie pristatytų prekių yra pridedama sąskaita.

5. PREKIŲ PRISTATYMAS

5.1. “Polarn O. Pyret” internetinė parduotuvė prekes pristato į Estiją, Latviją ir Lietuvą.  

5.2. Prekės yra pristatomos per klientui siūlomą “Omniva” kurjerių tarnybą arba prekes galima atsiimti “Omniva” pašto automatuose.
5.3. Jeigu nėra nurodyta kitaip, už prekių pristatymą moka pirkėjas. Mokestis atitinkamai priklauso nuo pristatymo vietos:

Pristatymas nurodytu adresu su kurjeriu Lietuvoje:  € 10,90
Iš “Omniva” pašto automatų Lietuvoje: € 6,90

Užsakant prekių daugiau nei už  € 100 užsakymas pristatomas nemokamai.

5.4. Užsakymai vykdomi ir išsiunčiami tą pačią arba sekančią darbo dieną. Užsakymo pristatymo laikas priklauso nuo pašto tarnybos. Orientaciniai prekių pristatymo terminai yra:

Lietuvoje: 1-3 darbo dienų

6. UŽSAKYMŲ PANAIKINIMAS, PREKIŲ GRĄŽINIMAS

6.1.  Pirkėjas turi teisę per 14 kalendorinių dienų po prekės gavimo, prekę grąžinti (išskyrus tuos atvejus, jeigu prekė yra brokuota, žr. Skyriuje “Garantija”). Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.  
6.2. Pirkėjas privalo grąžinti prekę Pardavėjui 14 dienų bėgyje.
6.3. Grąžinama prekė turi būti nenaudota, su visomis tai prekei priklausančiomis etiketėmis ir įpakavimu. Grąžinimas yra akceptuojamas kartu su užsakymo lapu.  
6.4. Prekės grąžinimo išlaidas padengia Pirkėjas. Siūlome grąžinamas prekes siusti registruotu paštu.
6.5. SMS siuntos pranešime arba elektroniniame laiške paprastai nurodomas grąžinimo kodas. Jį žinodami galite grąžinti siuntą į paštomatą. Siuntą galite grąžinti į paštomatą nepriklausomai nuo to, kokiu būdu gavote siuntą – paštomate ar per kurjerį. Išsaugokite ant grąžinamos siuntos pirmutinį siuntos lipduką. Jeigu Jūs grąžinate siuntą į paštomatą, jis išduos naują siuntos lipduką. Užklijuokite jį ant siuntos.

6.6. Prekės grąžinamos šiuo adresu: 

Õismäe postkontor (paštas)
Polarno Estonia OÜ
+372 6010104
info@polarnopyret.ee
Paldiski mnt 102
13522 Talinas, Estija 

7. KADA UŽSAKYMĄ PANAIKINA PARDAVĖJAS

7.1. Pardavėjas panaikina užsakymą,  kai Pirkėjo užsakytų prekių nėra. Užsakymas gali būti panaikinamas dalinai arba pilnai. Apie panaikintą užsakymą Pardavėjas nedelsiant turi informuoti Pirkėją. Užsakymo dalinio panaikinimo atveju Pardavėjas atsiklausia Pirkėjo nuomonės dėl likusio užsakymo vykdymo – ar jį išsiųsti  Pirkėjui ar taip pat panaikinti.
7.2. Užsakymo panaikinimo atveju, už prekes apmokėta suma yra grąžinama Pirkėjui, kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau nei 14 dienų bėgyje.

8. GARANTIJA

8.1. Už nekokybiškas ir reikalavimų neatitinkančias prekes atsako Pardavėjas 2 metų bėgyje nuo prekių pristatymo Pirkėjui.  
8.2. Brokuotos prekės arba kokybės reikalavimų neatitinkančios prekės atveju nedelsiant apie tai informuokite Pardavėją.
8.3. Prekės yra grąžinamos pagal Pirkėjui pateiktą sąskaitą.
8.4. Kokybės reikalavimų neatitinkančios prekės arba prekės negavimo atveju Pirkėjas turi teisę reikalauti prekę pakeisti atitinkama bei kokybiška preke arba grąžinti prekę Pardavėjui, tokiu atveju grąžinimo išlaidas apmoka Pardavėjas. 

8.5. Kokybės reikalavimų neatitinkančios prekės grąžinimo atveju už prekę sumokėta pinigų suma kartu su už transportavimą sumokėta suma yra  pervedama į Pirkėjo nurodytą sąskaitą ne vėliau nei 14 dienų bėgyje nuo prekės grąžinimo.  

8.6. Pardavėjas neatsako už nekokybišką prekę jei:

8.6.1. Prekė yra sugadinta/ pažeista dėl Pirkėjo kaltės;
8.6.2. Defektai atsirado dėl prekės neteisingo naudojimo t.y. kaip naudojimo ne pagal instrukcijas pasekmė. 
8.6.3. Prekė yra pakitusi dėl kasdienio naudojimo atsiradusio susidėvėjimo.

9. KITOS TAISYKLĖS

9.1. Internetinėje parduotuvėje prekių užsakymo metu įvesti klientų ar jų užsakymų  duomenys yra laikomi konfidencialia informacija. Pardavėjas negali atskleisti jam žinomų duomenų apie Pirkėją tretiesiems asmenims.   

9.2. Duomenų perdavimas tarp Pirkėjo ir bankų  bei atsiskaitymo kortelėmis centrų yra užšifruotas, kas užtikrina pirkėjo asmens duomenų bei banko rekvizitų saugumą. Pardavėjas neturi priėjimo prie Pirkėjo konfidencialių banko ar mokėjimo kortelių rekvizitų.

9.3. Nesutarimai kilę tarp Pirkėjo ir Pardavėjo yra sprendžiami derybų keliu. Pardavėjas atsako į Pirkėjo skundus ir pretenzijas el. paštu ne vėliau nei 5 dienų bėgyje. Nepavykus susitarti, Pirkėjas gindamas savo teises gali kreiptis į Vartotojų teisių apsaugos tarnybą arba Harju apygardos teismą.    

Ginčų sprendimui yra taikoma Estijos Respublikos teisė.